Herstelgerichte aanpak
Persoonlijke begeleiding
Erkende LSA-advocaten

Klacht indienen

Ons streven is erop gericht om schaderegeling in zo goed mogelijk overleg met de aansprakelijke verzekeraar ter hand te nemen. In dat project staat het slachtoffer centraal. De volgende controlevragen stellen het slachtoffer in staat te beoordelen of een verzekeraar dat ook daadwerkelijk doet.

Vindt u dat uw verzekeraar:

1. U vriendelijk heeft behandeld?
2. U met respect heeft behandeld?
3. De tijd voor u heeft genomen?
4. Naar uw verhaal heeft geluisterd
5. Uw kant van het verhaal heeft bekeken?
6. U zonder vooroordelen heeft behandeld?
7. Ervoor heeft gezorgd dat u op een oprechte manier bent behandeld?
8. U snel over dingen heeft verteld die belangrijk zijn?
9. Op tijd heeft uitgelegd waarom bepaalde dingen zijn besloten?
10. Begrip heeft getoond voor uw rechtspositie
11. Op een duidelijke manier heeft gecommuniceerd met u?

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten